pondělí 19. května 2008

Three incident circular curves

tak se tato stavba jmenuje u Rafaela.
Já bych jí ale radši říkala potvora potvorná. Vytvořit rameno z 80 tyček jedné barvy a 10 tyček jiné barvy není problém. Udělat takhle ramena tři je hračka. Ale spojit je? To mi zabralo s přestávkami celý večer. Vršek byl jasný. Spodek taky. Ale proč to nešlo? Protože tam Rafael píše 291 rods a já tam mám prostě 300 tyček. Ať jsem se snažila jak jsem chtěla, nešlo to. 291 je bez nožiček, nožičky přidají těch dalších 9 a tam se možná stala ta chyba. U kuliček je to podobné, Rafeal 97, já 100. Takže to fakt počítal bez nožiček(o:
Tak tedy je jedna fotka bez nožiček a jedna, ze které je krásně vidět dvacetistěn, který dole ramena spojuje.


















  • 300 tyček
  • 100 kuliček
PS.: Žlutá barva je skvělá, sluší jí to s modrou i stříbrnou a se svítící taky(o:

0 komentářů: