sobota 13. září 2008

Vydlabaná pyramida














Useknutou vydlabanou pyramidu jsem rozebrala, abych postavila o něco menší pyramidu s usekanými a vydlabanými čtyřmi vrcholy. Příprava byla v pořádku, ale pak to nešlo spojit. Po malé úpravě už sice jo, ale vznikla tato vydlabaná neuseknutá pyramida(o: Třeba se mi ta správná podaří příště.
  • 180 tyček
  • 56 kuliček

2 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Tychi, možná budu mít blbou otázku, ale: Jak víš, jak stavět? Ke Geomagu se přikládají návody jako třeba k Legu, nebo je to všechno z Tvé hlavy?

Tychi řekl(a)...

Návod u něj je. Ale obsahuje spíš pravidla typu: není rozumné dávat k sobě dva severní póly, stavba pak není stabilní. Případně opačně, když dáte k sobě dva severní póly a připojíte na další kuličce dva jižní póly, tak se to bude točit(o: Je tam i pár obrázků, ale opravdu malých staveb. Vlastně je to asi tím, že návod mají všechny sady stejný, malé i velké.
Občas mě něco napadne. Dříve jsem se inspirovala u Rafaela (odkaz Obdivuji a závidím), ale to můžu jen tehdy, když mi nějaké dílky přibudou, protože to na co materiál mám, je tam opravdu v omezeném množství. Rafael měl neskutečně obrovskou sadu.
Další inspirace hledám na různých serverech v zahraničí, kam fotky svých děl vystavují jiní(flickr.com, geomag.wikia.com)
Takže obvykle je to tak, že mám chuť stavět, pustím strejdu googla a čekám, co najde. Zkouknu co bych zvládla, upravím podle podmínek své sady a buď z toho vyjde to co jsem viděla na netu a nebo něco jiného(o: Poslední dobou už musím čekat, frekvence nových staveb ostatních se snížila a ty starší už mám asi prohlídnuté všechny.
Ostatně to je jeden z důvodů, proč jsem založila tenhle blog. Aby tu ostatní našli inspiraci a třeba je tím i pobídnu, aby ukázali svá díla.
Nápady své mám jen někdy. To se mi děje třeba právě teď, kdy se snažím o tu okousanou vydlabanou pyramidu. Prototyp jsem právě rozebrala a zjistila, že to nejspíš bude muset být hodně málo vydlabané(o: Ale nevzdávám to.