pátek 24. prosince 2010

Pod stromečkem

Pod stromečkem jsem letos nenašla žádný chrastící balíček. Byl tam "jen" obrovský chrastící balík. Nechala jsem si ho na šesté rozbalovací kolečko a pak se do něj pustila. Byl veliký ale ne těžký. Byl v něm Geomag DekoPanels XL City a já se rázem stala majitelkou dalších 60 stříbrných tyček a 36 kuliček v neuvěřitelně zvláštním obrovském balení (ukážu, až zas někdy budu fotit sbírku). Přepočítala jsem pro jistotu další věci z balíku a můžu tedy napsat, že mám príma nových čirých 12 pětiúhelníků, 30 čtverců, 34 trojúhelníků a 24 kosočtverců. A k tomu všemu příslušné krytky a žluté podložky, děrovačku, spoustu obrázků k vystříhání, CD, lesklé papíry a zcela nový návod(o:
Děkuji ti Ježíšku, i když fakt nevím, jak a kam to uskladním.
A abych nezapomněla, vedoucí úlohu tímto přírůstkem přebírají stříbrné tyčky, je jich už 154!!

Suma sumárum mám k dnešku k dispozici
  • 360 kuliček
  • 580 tyček
  • 260 trojúhelníků
  • 197 kosočtverců
  • 324 čtverců
  • 105 pětiúhelníků

0 komentářů: