sobota 31. května 2014

Just je tu

Oslavila jsem dneska svůj svátek, i když děti ho mají až zítra. A já jsem zcela výjimečně dostala geomagem chrastící krabičku. Chrastila si chrastila a po rozbalení se ukázal Geomag Just PANELS 90. I když po přepočítání je to spíše Just PANELS 91, hihi. Jsem totiž majitelkou dalších 12 červených pětiúhelníků, 16 žlutých kosočtverců, 30 modrých čtverců a 33 zelených trojúhelníků.
Červené pětiúhelníky musely změnit krabičku, do té původní už by se nevešly. Modré čtverce se tam zatím vejdou, protože jsou všechny staré zrovna součástí zámku, který vznikl přestavbou hradu.

Suma sumárum mám k dnešku k dispozici

  • 750 kuliček
  • 874 tyček
  • 362 trojúhelníků
  • 257 kosočtverců
  • 398 čtverců
  • 143 pětiúhelníků

  • 188 Ktyček
  • 41 Ktrojúhelníků
  • 33 Kčtverců
  • 21 Kpětiúhelníků
  • 2 podložkové Kčtverce
  • 221 NeoCube kuliček

0 komentářů: