neděle 15. ledna 2017

Pravidelný osmistěn

Dosáhla jsem počtu tyček velikého. Proto nastal čas, kouknout se k Rafaelovi a nechat se jím inspirovat. Na 1300 tyček tam neměl nic. Ale o šestnáct tyček méně mě zaujalo dost. A tak dnes vznikl tento obrovský osmistěn. Postavila jsem si 12 ramen a na druhý pokus je sestavila k sobě, doplnila špičky, nafotila, postavila na špičku a vyfotila.

A pak nastal ten největší problém.. dostat stavbu na botník. Zvedla jsem ji mockrát, ale ruce byly krátké. Nakonec jsem musela se stavbou v náručí vylézt na bobíka a položit osmistěn na botník. Je tam, ale jeden vrchní vrchol hodně přečuhuje do prostoru. Naštěstí rohy svítí, tak do stavby nikdo po tmě nenabourá(o: Na vrcholu na botníku stát nemůže, to by čouhala moc a spadla by.
  • 1284 tyček
  • 372 kuliček
PS: Osmistěn už tu kdysi stál, ale malinký, řádu 6, nyní je to řád 10.

0 komentářů: