středa 26. prosince 2018

Ježíšek naděloval

Ježíšek mě našel i letos,
Ježíšek donesl dárků hodně,
dva patří sem.

V prvním, hranatém, vločkami potaženém, chrastilo to známým zvukem. Našla jsem v něm Geomag Pro Just Panels 60, vlastně 61.
Jsem majitelkou dalších 12 červených pětiúhelníků, 12 žlutých kosočtverců, 16 modrých čtverců, 21 zelených trojúhelníků. Jupí jupí.

Další balíček byl neforemný, těžký, s chaloupkou zasněženou na sobě. A potěšil, hodně hodně moc. Našla jsem v něm tyčky, a to tak, že hodně tyček. Pomocník mi pomohl s násobilkou a sčítáním, tak vám můžu prozradit, že jsem do své sbírky dostala dalších 60 červených tyček, 60 žlutých tyček, 60 zelených tyček a 81 modrých tyček. Suma sumárum to dělá 261 tyček. Jak říkám, musela jsem být hodně hodně hodná. Takový tyčkový přírůstek jsem nikdy neměla.

Suma sumárum mám k dnešku k dispozici

  • 904 kuliček
  • 1645 tyček
  • 465 trojúhelníků
  • 321 kosočtverců
  • 470 čtverců
  • 219 pětiúhelníků
  • 188 Ktyček
  • 41 Ktrojúhelníků
  • 33 Kčtverců
  • 21 Kpětiúhelníků
  • 2 podložkové Kčtverce
  •  221 NeoCube kuliček 
Děkuji ti Ježíšku.

1 komentářů:

Vlaďka Cepáková řekl(a)...

To je hezké, z čeho všeho může mít člověk radost :-) Tak ti přeji po celý nový rok spoustu zábavy a dostatek času pro stavění! A děkuji za milou návštěvu i za přání.
No, na Ovečkov mi už čas nějak nezbývá a taky jsem asi ve svém životě uzavřela jednu kapitolu a píšu jinou, proto nové stránky. Ale dveřmi jsem za sebou nepráskla. Tak jsem ráda, jimi když někdo občas nakoukne.