neděle 28. dubna 2019

Obrovský čtyřstěn

Nastal čas postavit z geomagu monstrum. Zašla jsem k Rafaelovi a bylo jasno, zbude mi jen 13 tyček.  To je to co chci. Vznikla modrá koule, vznikla červená, žlutá i zelená, vznikla ramena ("chytře" jsem si myslela, že čtyřstěn má čtyři hrany, cha cha cha). Chyba mi došla v okamžiku, kdy vzniklo první rameno a já už byla líná ho přebarvovat, tak dvě zbývající do těch potřebných šesti mají barvu jinou.
Taky jsem evidentně šetřila čtverci, Rafael jich potřeboval 312. Jako jo, daly by se dovnitř vecpat, prostoru na ně je tam dost, ale proč to dělat? Stabilní je čtyřstěn i takto.
Jen to opravdu není stavba na botník. Zabrala by nám jídelní stůl, ale kde bychom jedli? Postojí si tedy chvíli na koberci a pak bude předělána na něco menšího.
  • 1656 tyček
  • 536 kuliček
  • 168 čtverců




0 komentářů: