čtvrtek 23. prosince 2021

Stromek vánoční

 Přišel čas Vánoc, čas dárků a přání. Přišel čas vzpomínek a radosti. Přišel čas vůní a chutí. Přišel čas, který mám moc ráda.
A k tomuto času už léta stavím strom z geomagu. Stavím ho pořád větší a větší a letos ne.. letos jsem chtěla postavit velikost jako v roce 2017, v průběhu stavby jsem přebarvovala a nakonec postavila velikost 2015. Použila jsem přesně jak bylo v plánu jen stříbrné, zelené a svítící tyčky a musím říct, že se mi stromek moc líbí. Původně byl zelenější, ale poslední nohu by neměl zelenou, tak byl přebarven a zelené tyčky zbyly. No nic.
  • 955 tyček
  • 292 kuliček

Já a můj geomag spolu s Hradišťanem:
Přejeme Vám šťastné a veselé voňavé postele a plný stůl
Přejeme Vám, ať se to podaří smutek se vypaří ať sníte jen půl
 
Až se nám budíky zastaví, hlupáky nechá si noc.
Pak se to společně oslaví a pít nikdo nemusí moc.
 
Přejeme Vám, abyste i v pondělí snad bývali veselí no a tak dál.
Zítra ať k nám už neštěstí nechodí, ať se nám narodí dobrý pan král.
 
Přejeme Vááááám

0 komentářů: