pondělí 19. listopadu 2007

Materiál

Všechno to začalo netem..
..při rutinním hledání obrázků googlem jsem narazila na Geomag a okamžitě mu propadla. Trošku mě z propasti vytáhla cena, ale od čeho jsou dárky, že?

S dárkovou sadou GEOMAG color 42 (červená) jsem si vystačila jen do té doby, než jsem se definitivně rozhodla, že tím správným a jediným dárkem od rodičů za státnice bude pořádná dávka magnetických tyček, ocelových kuliček a plastových výplní.
Objednávka byla v pořádku vyřízena a já mohla stavět velestavby .. měla jsem k dispozici GEOMAG metal 132 (ocelová modř), GEOMAG glow 96, GEOMAG panels 220 a dalších 24 pětiúhelníkových panelů.
Po prvních pokusných stavbách jsem zjistila, že plastu je málo. Objedávku Ježíšek mírně popletl, takže mi přibylo dalších 24 pětiúhelníků a 41 čtverců.

Suma sumárum mám k dnešku k dispozici
  • 132 kuliček
  • 234 tyček
  • 41 trojúhelníků
  • 36 kosočtverců
  • 77 čtverců
  • 60 pětiúhelníků
Co se z nich dá postavit, bude obsahem tohoto blogu.

0 komentářů: