pondělí 11. února 2008

Klouzačka

Pokoušela jsem se zdokonalit klouzačku. Napadlo mě..k čemu čtyři nohy, když dvě to unesou .. unesly ale vzhledově nic moc, funkčně dobré.
Další nápad .. co takhle zatáčka. S tím už byl problém, kulička ne vždy zatočila. Teď mě ale tak napadá, že jsem v zatáčce měla rovinku v podobě výplně, kdyby to rovnou padlo o patro níž na skluzavku jiným směrem, tak by to asi fungovalo líp. No nic .. příště(o:
Nakonec jsem se vrátila ke čtyřem nohám, ale kvůli chuti přidat skluzavku jsem je k sobě přiblížila, aby zbyl materiál na další patra. Ale není tam kam zavěsit houpačku, takže kulička má za úkol končit v ohrádce .. i když ji většinou přeskočí(o:
Výsledkem je toto..
PS.: Klouzaček nakonec bylo asi šest, za roh i rovných, rychlejších i pomalých, ale fotit se mi je už fakt nechtělo.

0 komentářů: