neděle 14. září 2008

Třikrát useknutá a prostřelená pyramida

aneb poslední pokus o stavbu osekané a vydlabané pyramidy. Závěr: nemám materiál(o: Chybí mi spousta tyček a nebo méně tyček ale o to víc kosočtverců. Vlastně těžko říct, jestli by tím vydlabáním to ještě neztratilo na stabilitě a nebylo to potřeba vnitřně podpírat. Takže chybí děsně moc tyček a nějaké kosočtverce.

První krok: malý model - malá pyramida, oseknutá o červené vrcholy, a její plášť












Druhý krok: větší model -tedy jen plášť s pokusem vyplnit šestiúhelníkovou stranu

hrany osekané pyramidy jsou ze stříbrných tyček (tedy až na tu vrchní část, tam jsou i svítící(o:)










Třetí a poslední krok:
Večer už jsem to nevydržela a rozebrala Vydlabanou pyramidu. Materiál rozdělila na čtvrtiny a přišla na to, že nebude stačit. Přesto jsem to dostavěla.
Nedostatek materiálu je asi nejlépe vidět na třetí fotce, kde šestiúhelníkové straně chybí výplně. Podobný problém je i na jednom další šestiúhelníku. Zbylé dva jsou stabilní, i když nevzhledné(o:













Stavba je totálně nepřenosná, i když jak je vidět, tak otočitelná. Nafotila jsem ji pro jistotu hned, až se v noci ozve cinkací rána, tak budu vědět proč(o:
Materiál sepisovat nebudu, kuličky jsou tam skoro všechny, tyčky všechny, kosočtverce taky. Ale vešlo by se toho tam mnohem víc.

PS.: Kdybych říkala pyramidě čtyřstěn, tak by se mi nemohla stát nadpisová chyba. Samozřejmě že je pyramida čtyřikrát useknutá(o:

0 komentářů: