neděle 28. prosince 2008

Ježíšek číslo dvě

se neměl konat, ale stejně přišel. Loni jako třetí, letos druhý. Opět nepozdravovaný, opět víc než štědrý. Balíček sice nebyl chrastící, ale to jen mátl obalem. Malinký byl, těžký byl a nechrastil. Přes to všechno jsem v něm našla další dávku kuliček a magnetických tyček ... Geomag pocket-set ToGo. Tedy dalších 24 krásně lesklých a vrzajících kuliček a 36 metalicky modrých tyček.
Děkuji moclikrát Ježíšku a nepozdravuji (o:

Suma sumárum mám k dnešku k dispozici
  • 252 kuliček
  • 411 tyček
  • 138 trojúhelníků
  • 127 kosočtverců
  • 167 čtverců
  • 66 pětiúhelníků

4 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Ty se máš, blahopřeji.

Jirka

Tychi řekl(a)...

Mám, ale tenhle Ježíšek by se fakt měl polepšit a nebýt tak moc štědrý.

Každopádně už se těším, až stromek půjde do hajan a já zapojím do staveb nový materiál.

emem řekl(a)...

Tobě je jednoduché kupovat dárky :)

Tychi řekl(a)...

emem, já si to myslím taky(o: