pátek 12. srpna 2011

Krychle s 6 hroty

Prckové odjeli a tak jsem se pustila do přestavby krychle. Zmizely plasty, přibyly vnitřní tyčky, krychle se zmenšila a výsledkem je krychle s šesti hroty a pouhé čtyři tyčky zbylé ve skříňce(o:
Dostavěla jsem, vyfotila a přišlo mi, že už jsem tohle nebo něco podobného někdy stavěla. Projela jsem stavby a našla jen pěticípou hvězdu, nic podobnějšího v mém archivu snad není. Už se to hledá blbě..

  • 576 tyček
  • 148 kuliček


2 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Ahoj, netýká se to přímo té krychle, ale, máš nějaké černé panely? Už se nevyrábí, ale dají se sehnat na magnethrou.cz, ale musíš jim napsat e-mail (renata.vomackova@brueck.cz), v eshopu je nemají. Mají už ale jen trojúhelníky, čtverce a kosočtverce (ne pětistěny). Prodávají je po kusech za 5 Kč/ks + poštovné 90 Kč (nebo osobní odběr). Vypadají dost dobře.

Tychi řekl(a)...

Černé panely znám ze staveb zámořských kolegů stavbařů, ale nijak po nich netoužím.