středa 30. listopadu 2011

Mohutné točidlo

S pomocníky jsme rozebrali vločku, i když mi jí fakt bylo líto, a pustili jsme se do stavby. Protože nikdo z nás nevymyslel, co stavět, sedli jsme společně k netu a hledali inspiraci. Myslím, že tady u mě hledá inspiraci taky dost lidí, i když teď před vánoci to vypadá, že sem spíš lidi chodí, aby tu nakoupili geomag, ale to fakt ne, já neprodávám, já jen stavím.
Pomocník rozhodl, že inspiraci si vezmeme opět v Dánsku, a vybral hrad s točidly. šlo nám to opravdu od ruky a za chviličku hrad stál. I když jsem pak zjistila, že jsme tyčkami plýtvali a pečlivě jsme vyplnili každé patro, zatímco v Dánsku měli jen podlahu a strop. Spotřebovali jsme tedy skoro všechny tyčky, kdybych nezásáhla, tak z těch pěti zbývajících asi nějaké antény vznikly(o:
  • 575 tyček
  • 180 kuliček

0 komentářů: