pondělí 30. prosince 2013

Davidův Ježíšek

Ježíšek se dostavil ještě jednou, přinesl hnědý balíček plný ozdob kulatých i šiškových, krásný, podivně dunivý. Jediný můj pod našim letošním stromečkem. Tvarem tak akorát pro geomag, ale ta divná dunivost... Nedunělo to jako dva letošní Ježíškovské balíčky, dunělo to prostě jinak. V balíčku byl Geomag Color 40. Podle názvu super, ale název mate, v tomto balení jsou dlouhé tyčky.
Proč duněl divně? Byla tam krabička v současné době tradiční, v ní 10 kuliček a 12 dlouhých tyček. Vedle pak pytel s dalšími osmi dlouhými tyčkami a osmi kuličkami a navíc dvěma čtverci, ale nejsou to výplně. Hlavu mi ty dva čtverce zamotali dost, i Ježíšek byl asi dřív na dálnici, než já vymyslela, co s těmi dvěma modrými čtverci dělat. Návod poradil(o: Jsou to spíš stojánky, podložky nebo tak něco, rozhodně na výplň se nehodí. Stavbu zpevní, ušetří čtyři tyčky, ale jinak než dole se asi neuplatní. Ale třeba díky nim budou konečně stavby z velkého geomagu stabilnější. 
Každopádně mám nových 18 kuliček a 20 dlouhých (10 modrých a 10 tyrkysových) tyček a dva podložkové čtverce.
Děkuji Ježíšku a nepozdravuji.

Suma sumárum mám k dnešku k dispozici
  • 750 kuliček
  • 874 tyček
  • 329 trojúhelníků
  • 241 kosočtverců
  • 368 čtverců
  • 131 pětiúhelníků

  • 188 Ktyček
  • 41 Ktrojúhelníků
  • 33 Kčtverců
  • 21 Kpětiúhelníků
  • 2 podložkové Kčtverce
  • 221 NeoCube kuliček

0 komentářů: