středa 11. listopadu 2009

Trojitá spirála

Dala jsem se do rozebrání horní poloviny nepovedené spirály, abych mohla opravit ten divný zlom v půlce. Půlka tedy rozebrána, výměna výplní dole, aby to barevně bylo jiné, proběhla taky v pořádku, nová výstavba horních částí ramen probíhala taky normálně a najednou BUM a stavba leží na zemi ... a to mi zbývalo jen připojit ramena k sobě)o:Rozebírání mě opět nebavilo, tyhle mocplastové věci se totiž blbě třídí.
Pak už to šlo zase ráz na ráz, nahoře jsem si vše raději jistila dočasnými tyčkami a nakonec hurá a dílo hotovo. Jen jsem si vůbec nebyla jistá, jestli to má ty správné zatáčky. A taky mi dost chybí žluté čtverce, páč jejich náhrada čirými je taková nějaká nic moc.
  • 408 tyček
  • 188 kuliček
  • 60 čtverců
  • 108 kosočtverců

2 komentářů:

Maasy řekl(a)...

Ahoj, tak sem koukala že si inspiraci vzala z těch nových prodloužených tyčinek, máš je??? já jo ... a zatím uvidím co z nich postavím, jen ty panely se mi zdají celkem křehké a špatně se zandávají

Tychi řekl(a)...

Nemám a ani mít nechci, přijdou mi divné. Kdyby byly třeba tak akorát na úhlopříčku čtverce, tak by se mi občas hodily, ale to nejsou. A stavby z dlouhých by se mi fakt na botník nevešly. Tak zůstanu u tradičních.

Stavbu už jsem někdy viděla i z krátkých, ale to bylo v době, kdy jsem na to neměla materiál a vzpomněla jsem si na to až teď, kdy jsem viděla tohle z drlouhých.