sobota 29. prosince 2012

Juditin Ježíšek

Ježíšek za mnou přišel dneska znovu, stejně jako loni - na Juditu. Takže i pod náš stromeček nakonec několik dárků dorazilo. Přišla jsem zvenku, nebylo mi dobře, a dostala dárek světlounký s dědou mrázem nesoucím stromeček. Aspoň myslím, že to byl děda mráz. Byl hezký, santa takhle hezký není. Balíček chrastil a to tak, že hodně, kuličky hlásily, že tam jsou, plastíky se také prozradily. Ale kolik jich tam bylo? Čajík pomohl, bylo mi už líp, tak jsem se dala do zkoumání.
Musela jsem balíček oloupat (to je moje letošní novátorská metoda otevírání dárků, chytnout proužek, nejlépe uprostřed dárku, a oloupat ho kolem dokola). Loupala jsem nadvakrát, někde vzadu se mi proužek přetrhl. Ale povedlo se mi to a já uviděla známé logo geomagu. Ale číslo tam nebylo.. takže až po sejmutí půlky obalu jsem se dozvěděla, že jsem majitelkou sady Geomag Panels 125.
Tenhle Ježíšek je čím dál štědřejší, místo aby ubíral, tak stále přidává. Přibylo mi 24 vrzajících kuliček, 31 stříbrných tyček, 12 červených pětiúhelníků, 16 modrých čtverců, 16 žlutých kosočtverců a ještě 26 zelených trojúhelníků. Vše zabaleno v modrém polystyrenu, plastíky uložené ve vaničce, přesně tak, jak to bývalo. Zajímalo by mě, kam na to tenhle Ježíšek stále chodí.

Děkuji moc Ježíšku, ale zase nepozdravuju.

Suma sumárum mám k dnešku k dispozici
  • 662 kuliček
  • 778 tyček
  • 329 trojúhelníků
  • 241 kosočtverců
  • 368 čtverců
  • 131 pětiúhelníků

  • 168 Ktyček
  • 41 Ktrojúhelníků
  • 33 Kčtverců
  • 21 Kpětiúhelníků
  • 221 NeoCube kuliček
PS.: Přišla jsem opět o počet tyček dělitelný třema. Vydržel mi přesně jeden rok, loni ho Juditin Ježíšek zavedl a letos ho zase zrušil(o:

0 komentářů: