úterý 1. ledna 2013

EIOS

 Proč EIOS? Protože jsem po stavbě musela pro foťák a takhle jsem to přečetla cestou k focení:

 


Pak jsem to v počítači překlopila:





Stejně jsem to ještě vyfotila zepředu:





Nový rok samozřejmě taky svítí, a to tak že krásně.






Na botníku to provedlo kouzelné prosvícení na zeď

Stejně se mi ale s tím stromečkem loučilo špatně, je to jedna ze staveb, které mě nepřestanou bavit. Vždycky jim to na botníku sluší a navíc poslední dobou jsou i barevně dle mého velmi vydařené. Ale musel pryč. 
Rok s dvojkou na konci je konečně fuč a devět let od něj bude klid.
  • 316 tyček
  • 164 kuliček
  • 148 čtverců
Štastný nový rok všem čtenářům i náhodným zabloudivším přejeme já a můj geomag.

3 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

PF EOIS přeje Jirka, držím palce do dalších staveb!

Tychi řekl(a)...

No Jirko, nevím nevím, jestli se EOIS dožiju(o:

Anonymní řekl(a)...

To asi nikdo z nás, jsem popleta!