pátek 25. prosince 2009

Ježíšek přišel

Ježíšek přišel včera i dnes. Včera chrastil, dneska zase. Včera zlobil, dneska zas. Včera potěšil, dneska stejně tak. Včera byl o plastech, dneska o tyčkách a kuličkách. A bylo to príma včera i dnes(o:
Zlobení se dá popsat asi takhle, skřítci už fakt neví, co balí .. měla bych mít o pět dvojic návodů víc, přibyly jen tři. Ale návody nejsou důležité, důležitý je materiál a toho mám spoustu.
Včera jsem našla chrastící balíček číslo jedna a v něm žluté čtverce a zelené čtverce. Druhý chrastící balík byl také žlutozelený .. žluté pětiúhelníky a zelené kosočtverce mi přibyly. Príma. Přepočty už dopadly hůře, v pořadí 39, 40, 26 a 37 kusů. I když na obalech bylo správně 40, 40, 24, 40. Skřítci zapomněli jak se počítá do čtyřiceti?
Dneska chrastil zlatý balíček kuličkami. Geomag color 60 modré barvy v něm byl ukryt.
Mám tedy o 36 tyček, 24 kuliček, 26 pětiúhelníků, 37 kosočtverců a 79 čtverců víc.
Jů, já se mám.

Suma sumárum mám k dnešku k dispozici
  • 276 kuliček
  • 447 tyček
  • 218 trojúhelníků
  • 164 kosočtverců
  • 286 čtverců
  • 92 pětiúhelníků

Děkuju Ti Ježíšku.
PS.: Sumační obrázek na konci stránky má najednou o dva řádky víc a je z něj obr(o:
PS2.: Další přírůstek už letos nebude, Bohumilový Ježíšek se polepšil a tyčky nedonesl(o:

0 komentářů: