úterý 22. prosince 2009

Vánoční strom

Chystala jsem se letos postavit loňský vánoční stromek na předloňském kmenu. Včera jsem však narazila na strom geomag model teamu a musela ho vyzkoušet. Pro změnu tedy bude zdobit do konce roku botník on. A protože nemám dost zelených trojúhelníků a červené by tam moc nesedly, rozhodla jsem se ho nechat prázdný .. a taky je tak nějak menší než ten originální, jednak mám málo tyček a jednak oni je mají dlouhé(o:
Na dárek mi zbylo jen 19 tyček. To je tak akorát na placatý dárek typu LP desky nebo nástěného kalendáře.
Sumasumárum mi po stavbě zbyla tyčka jedna .. zas budu mít dlouhý absťák, páč s jednou tyčkou se stavět moc nedá.
  • 410 tyček
  • 172 kuliček
  • 5 čtverců (ten ve stromku je jen pro jistotu, že to nesedne..)








1.PS.: Letos k nám přijde Ježíšek tradičně lichoročně, tedy na Adama s Evou a na Boží hod znovu. Doufám, že ten, co přijede na Bohumilu, se už polepšil a letos štědrý nebude.
2.PS.: Hezké Vánoce čtenáři.

0 komentářů: