sobota 12. prosince 2009

Sněhulákový den

Sněhulákový den se letos opět vydařil, i když sníh to tentokrát nestihl (páč napadl až dneska) a sněhuláka jsem nepostavila. Dokonce ani na toho geomagového nepřišla řada a vlastně ani nic z geomagu jsem nestihla ve Sněhulákový den postavit. Ale zase jsem poprvé, jestli si to dobře pamatuju, dostala ke Sněhulákovému dni chrastící balík. Chrastily v něm panely ... krásné hlaďounké červené trojúhelníky a ještě hladší modré čtverce. Mám tedy o 40 čtverců a 80 trojúhelníků víc.

Suma sumárum mám k dnešku k dispozici
  • 252 kuliček
  • 411 tyček
  • 218 trojúhelníků
  • 127 kosočtverců
  • 207 čtverců
  • 66 pětiúhelníků

2 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Blahopřeji k dárku a přeji Ti bohaté a hodně chrastící Vánoce. Také držím palce ať tě invence v příštím roce neopustí!

Tvůj obdivovatel Jirka

Tychi řekl(a)...

Děkuji, chrastící vánoce snad trošku budou, napsala jsem Ježíškovi a doufám, že trpaslíčci ještě nějaký ten plastový chrastící balíček zvládnou. Výrobce mě totiž štve, přestal samostatné plastové výplně vyrábět a tak tohle asi budou poslední chrastivé vánoce)o: