čtvrtek 29. prosince 2011

Juditin Ježíšek

Tak nějak nevím, tenhle Ježíšek je zmatený. Jezdíval na Bohumilu, letos měl přijet na Davida a náhle se objevil na Juditu. Měl být nechrastící a chrastil. Opět štědrý, a to dost. V tašce byly tři balíčky, já si vybrala jen ten jediný podezřelý, chrastil, tak jsem si ho nechala. Objevila jsem v něm Geomag Panels 46. Udělal mi opět radost, i když jak říkám, tenhle Ježíšek by neměl být chrastící. Mám tedy tentokrát správně nových 12 kuliček, 13 stříbrných tyček, 1 červený pětiúhelník, 6 modrých čtverců, 6 žlutých kosočtverců a 8 zelených trojúhelníků.
Ježíšek měl krabičku asi někde hluboko uloženou a jak letos rozdával chrastící dárky na všechny strany (ukazuje mi to zvýšená návštěvnost těchto stránek), tak na něj asi došla řada. Soudím tak podle staré verze návodů, podle modré polystyrenové krabičky a taky podle původní světlejší zelené barvy trojúhelníků a stříbrně stříbrné barvy tyček. Staré dobré balení.
Tak si tak říkám, ještě že jsem ještě neupravovala soupisový obrázek. Tohle už byl zase na dlouhou dobu poslední přírůstek, tak už ten obrázek aktualizuju.
Potěšilo mě hlavně to, že konečně mám zpět počet tyček dělitelný 3. Pravda, přišla jsem o kulaťoučký počet kuliček, ale to nevadí, ty zas tak často nepočítám(o: A zajímavé číslo dává součet počtu plastů .. 999 výplní v současnosti vlastním.
Děkuji Ježíšku a opět tě nepozdravuji

Suma sumárum mám k dnešku k dispozici
  • 412 kuliček
  • 639 tyček
  • 303 trojúhelníků
  • 225 kosočtverců
  • 352 čtverců
  • 119 pětiúhelníků

0 komentářů: