pátek 9. prosince 2011

Sněhulák

Sněhulákový den je za dveřmi a tak jsem se pustila do stavby sněhuláka. Když tu venku pořád jen prší, přišel na řadu sněhulák z geomagu. Navíc bílé výplně mám připravené, tak přece není problém ho postavit.
Velikostně je stejný jako ti staří sněhuláci ze začátku blogu, to kvůli bílým výplním, kterých je pro velkou stavbu málo.. Je jich málo i pro tohohle sněhuláka, takže zezadu vypadá jako když ho pes počůral, je tam žlutý a místy děravý. S tím jsem počítala, ale stejně jsem na něco zapomněla.. Deko panely nemají rády ostré úhly, takže jsem některé byla nucena dávat z vnitřní strany. Jináč by koule na sobě neseděly.
  • 226 tyček
  • 111 kuliček
  • 35 pětiúhelníků
  • 4 kosočtverce
  • 42 trojúhelníků (ale já je tam všechny kvůli barevné kombinaci nemám)
  • 37 čtverců

0 komentářů: