sobota 24. prosince 2011

Vánoční strom 2011




Už se zase těšíme na Ježíška,
copak nám letos nadělí.
Copak asi dostanem od Ježíška,
to bychom rádi věděli.






Těším se tak moc, že už jsem tři hodiny vzhůru.
Stromek už Ježíšek přinesl a já tenhle stavěla s pomocníky už předevčírem. První pokus vyšel, ale byl barevně divný. Druhý pokus byl hezčí, ale praskl při otáčení na nohy.
Stavěla jsem ho napřed od špičky, tu jsem po chvíli sundala a stavěla ho špičkou dolů, pak si to sedlo, takže jsem ho položila a stavěla ho naležato, nakonec dostal špičku, až když pomocníci spali.
Tahle třetí verze zabrala hodinu a půl. Celkově to zabralo hodin tak moc, že už jsem chtěla přejít k pro mě tradičnějšímu stromku. Ale když jsem viděla, že Geomag Model Team postavil letos stromek menší než před dvěma lety, tak jsem já naopak postavila větší než před dvěma lety.
Přes protesty pomocníka, který sice postavil balíčky dva, ale já mu materiál pak stejně musela vzít, aby strom nepadal, zbyl materiál opět jen na balíček typu LP deska. Zabalila jsem ho do vánočního papíru z loňské pohlednice.
  • 593 tyček
  • 195 kuliček
  • 9 čtverců

0 komentářů: