pondělí 26. prosince 2011

Nechrastivé vánoce

Letos pod stromečkem žádný balík nechrastil a přitom tam dvě sady geomagu byly. Jedna pro mě a druhá pro pomocníky.
A čím to?
Skřítkové začaly balit geomag jinak. Ve velké bedně jsou malé polystyrenové krabičky. A protože, nevím proč, je papírová krabice větší než polystyrenové krabičky dohromady, tak balík možná chrastí, ale slyšet to není. Slyšet je jen dunění způsobené posouváním těch krabiček uvnitř krabice. V mém balíčku byl navíc pytlík s plastovými výplněmi, duněl v něm Geomag pro Panels 131, mám tedy opět materiálu víc. Navíc jsem bednu rozškubala, protože ji najednou skřítci zalepili z úplně jiné strany než všechny předchozí.
Co přibylo?
Tak tady, mám 33 nových stříbrných tyček, 28 leskle vrzavých kuliček, 12 červených pětiúhelníků, 16 modrých čtverců, 16 žlutých kosočtverců a 26 zelených trojúhelníků.
Navíc mi Ježíšek přinesl i usnadnění ukládání stavebních dílků, konkrétně kuliček. Už se těším, až rozeberu strom a kuličky uložím do krásných jasanových misek. Zaberou ve skříňce méně místa a vejde se tam tedy geomagu víc. Navíc bude asi muset nastat stěhování modrých čtverců, už po sněhulákovém dni jim byla krabička od ferrera těsná, dalších 16 už se tam nejspíš nevejde. Ale to nebude problém, krabiček od předchozích sad panels geomagu mám dost (další už asi nebude, jak jsem psala, skřítkové plasty už dávají jen do sáčku).
Pomocníci plastíky nedostali, ale tyček mají o tři víc a nechtěli to se mnou vyměnit(o:

Suma sumárum mám k dnešku k dispozici
  • 400 kuliček
  • 626 tyček
  • 295 trojúhelníků
  • 219 kosočtverců
  • 346 čtverců
  • 118 pětiúhelníků

Zbývá už jen poslední věta.
Děkuji ti Ježíšku.

PS: Takhle vypadá 100 kuliček v jedné z misek pod stromem.

1 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Ty misky jsou super nápad. Už se těším na další, větší stavby!
Jirka